13 Ağustos 2014 Çarşamba

Oğuzhan Koç - Yüzük



Guitar pro tabı : https://docs.google.com/file/d/0Bw43SVbxaOrOcXJSWUdWRi1zRXc/edit

Akorlar :
Cm# (1)              D7# (1)        Cm# (1)             D7# (1)
Bir bakışa tavlandım nasıl ola(cak)asına hayranım
          Cm# (1)
Heder olucam
            D7# (1)             Cm# (1)            D7# (1)
Beni kurtarsan bir pas ata(rak)ına meze olsam
G#m (1)          D7# (1)
Neşe katarak
Cm# (1)            D7#  (1)           Cm# (1)              D7# (1)
Kimileri var ki çok hayın olu(yo)luna çiçekten çok
          Cm# (1)
Mayın koyuyor
           D7# (1)         Cm# (1)
Beni kandırma ayıp oluyor
                D7# (1)                     G#m (1) D#7 (1)
Kaşım gözüm derken yaşın geçiyor

A (1)        G# (1)           Cm# (2)                 A(1)
Bir bakıp bir kaçarak beni sokma günaha
  G# (1)        Cm# (2)  
Peşimi de bırakma
A (1)          G# (1)    Cm# (2)   A(1)        G# (1)     Cm# (1)
Ama bir kez elini uzatsan sana şu yüzüğü taksam

Cm# (1)          E (1)             D# (1)
Bir gülüş belki tek tesellimdi
           G# (1)               Cm# (1)
Orada ölseydim koymazdı bu kadar
              E  (1)           D# (1)
Bir gözün der ki sahibim belli
            G# (1)
Diğerine baktım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder