25 Ocak 2015 Pazar

Kazım Koyuncu - İşte Gidiyorum(Akor+arpej)

Arpej : PİMAMİMİ
* olan yerlerde arpej : PİMA
Am                    G
İşte gidiyorum bir şey demeden
F                              Em
Arkamı dönmeden, şikayet etmeden
Am                           G
Hiçbirşey almadan bir şey vermeden
F                            G*        F*      Em
Yol ayrılmış görmeden gidiyorum
Am                           G
Ne küslük var ne de pişmanlık kalbimde
F                            Em
Yürüyorum sanki senin yanından
Am                     G
Sesin uzaklaşır her bir adımda
F                       G*    F*       Em
Ayak izim kalmadan gidiyorum

-Ara melodi sırasında: Em-Am*-G*-F*-G*-Am
                                      Em-Am*-G*-F*-G*-Em
Am                G
Gerdiğin tel kalbimde kırılmadı
F                    Em
Gönül kuşu şarkıdan yorulmadı
Am               G
Bana kimse sen gibi sarılmadı
F                      G*    F*   Em
Işığımız sönmeden gidiyorum


1 yorum: