6 Eylül 2014 Cumartesi

Tarkan - Sevdanın Son Vuruşu







Guitar Pro dosyası : https://docs.google.com/file/d/0Bw43SVbxaOrOcUw1NWtNTlVhSDg/edit

Akorlar :
Em (4)
Yüreğimde zincirler kırılıyor duydun mu
Em   (2)                       Am (2)
Nefes nefes bu gece sevdanın son vuruşu
Am (2)                          Em (2)
Sen hiç böyle sevdin mi sen hiç böyle oldun mu
      C (1)           B (1)         Em (2)        
Baş eğdim yine aşka ama bu son saygı duruşu    
Em (1)                   Bm7 (1)                Em (3)
Seni karanlıklara bırakmak istemezdim
                                  Bm7 (1)            Am (2)
Anılarımı solmuş çicekle süslemezdim
          C  (2)                         Em (2)          
Ardından acıtacak birtek söz söylemezdim
   Bm7 (1)                         C (1)           Em (2)
Ben hiç hak etmedim ki böyle unutuluşu
Em (8)                                            
Sen aşkı çicek böcek güneş bulut sanmışsın    
                                               
Mevsimlerine göre uyuyup uyanmışsın            
  Am (2)                                 Em (2)        
Sen artık benden sonra sevemezsin yanmışsın  
       C (1)        B (1)             Em (2)        
Yüreğimden çıkarttım attığın kör kurşunu      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder