13 Eylül 2014 Cumartesi

Yanarım Karlos-Yaren (Ulan İstanbul Dizi Müziği) (Akor-Ritim-Tab)



Guitar Pro Dosyası: https://docs.google.com/file/d/0Bw43SVbxaOrOdG82eUNpTC1sZ2c/edit

Akorlar: 
A#m      B                 G#m                  A#m
Sen bana aklımla, başım arasındaki mesafe kadar yakınsın
A#m      B                 G#m                         B*      A#m*
Sen bana aklımla, başım arasındaki mesafe kadar da uzaksın
A#m      B                       G#m        A#m*     B*     
Sen bana haramsın, tövbe tutmaz, iflah olmazsın sen asla
A#m               B                    G#m          A#m*    B*
Sen benim kanayan yaramsın, kabuk bağlamazsın, kanarsın

A#m                       B
Kanarım kanarım, ateşlere yürürüm yanarım
            G#m                                             A#m*     Db*    B*
Kül olurum, savrulup, denize yağmurlara karışıp yağarım
A#m                        B
Yanarım, yanarım ateşlere yürürüm yanarım,
            G#m                                            A#m*    Db*   B*       
Kül olurum, savrulup denize, yağmurlara Karışıp yağarım 
A#m                                 B
oy oy oy - oy oy oy oy
G#m           A#m
Oy oy oy oy oy oy


1 yorum:

  1. facebook.com/kerem1221 hocam bana ulasabılırmısınız

    YanıtlaSil